Search This Blog

Pages

Wednesday, June 28, 2006

Conferinte bune pentru afaceri

Mi-am petrecut dimineta la Centrul de Congrese al Ierusalimului (Binianei Ha-uma).
Conferinta pentru Ierusalim, in prezenta anuntata a primului ministru,primarului, minstrului de externe (o doamna si ea, foarte atragatoare –Tzipi Livni), GM-ii marlor companii de constructii, functionarii primariei si guvernului responsabili pentru dezvoltare si finante.
Primul ministru n-a venit, dar si-a transmis discursul prin video, n-a ochit camera de filmare cum trebuie sin u privea participantii in ochi…straniu.
Altfel, nimic nou pentru mine, cam aceleasi texte cu care ne-am obisnuit, cu exceptia ministrului de externe care a profitat de ocazie pentru a face declaratii importante legate de evenimentele arzatoare la ordinea zilei, care sunt intr-adevar arzatoare si daca nu se intampla o minune, e mult sange vinovat si nevinovat pe drum.
Un singur lucru e cert insa. Mi-am castigat painea pe ziua de astazi. Am intalnit o caruta de personae extreme de importante pentru "gesheftul" meu, pe care, ca sa-I intalnesc sis a stau de vorba cu ei mi-ar fi trebuit vre-o doi ani.
Voi propune primarului sa organizam aceasta conferinta odata la sase luni, cel putin.

No comments: